נושא: אחי הרוכבים ! תאריך: 7/31/2007 11:32:00 PM
מחבר/ת: gal galili
שלום לכולם ! בזמן האחרון אני עד לתופעה מכוערת עד מאוד - השארת פנימיות מפונצ´רות בשטח !!! ואני רואה המון כאלו באיזור מגוריי(קיבוץ אילת השחר בצפון) !!! אנא מכם - אל תשאירו פנימיות בשטח ואם נתקלתם באחת כזו - קחו אותה בבקשה איתכם ! דחילק- בואו נישמור על השם הטוב של רוכבים/סביבה !!! תודה, גל .
|