הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2007 8:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לצערי הרב לא חדש
נושא: לצערי הרב לא חדש תאריך: 8/1/2007 8:02:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כבר טיפסתי על עצים כדי לקחת איתי פנימית זרוקה (בגשרון נחל כלח) אל מקום הקבורה הראוי בפח הקרוב. :mad:

הרי ברור שיש ´הישראלי המכוער´ גם באופניים.

חוץ מזה, זה לא נגמר בפנימיות, אלא ממשיך ביחס מזלזל בשאר המשתמשים בטבע הארץ-ישראלי המדהים שלנו (ואח"כ מתפלאים למה רוצים שלא ירכבו בשבילים המסומנים...)
:mad:


חזרה לפורום