נושא: לצערי הרב לא חדש תאריך: 8/1/2007 8:02:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כבר טיפסתי על עצים כדי לקחת איתי פנימית זרוקה (בגשרון נחל כלח) אל מקום הקבורה הראוי בפח הקרוב. :mad:
הרי ברור שיש ´הישראלי המכוער´ גם באופניים.
חוץ מזה, זה לא נגמר בפנימיות, אלא ממשיך ביחס מזלזל בשאר המשתמשים בטבע הארץ-ישראלי המדהים שלנו (ואח"כ מתפלאים למה רוצים שלא ירכבו בשבילים המסומנים...) :mad:
|