נושא: אחלה! תאריך: 10/22/2002 9:15:00 AM
מחבר/ת: moshe mor
בכל פעם שאני גולש לאתר אני מוצא משהוא חדש אני לא רוכב מקצועי אבל מאוד נהנה מהכתבות שאינן פונות אך ורק לתחום הרכיבה ההישגי, אני ועוד רבים כמותי שאני מכיר אשר חולים על רכיבת אופניים ונהנים מכל דקת רכיבה מוצאים המון ידע בכתבות שמתפרסמות באתר זה כה לחי תמשיכו כך!
|