טקסט הודעת פורום
8/1/2007 8:31:00 PM
שרון גלזר
מה זה V הידראולי ?
נושא:
מה זה V הידראולי ?
תאריך:
8/1/2007 8:31:00 PM
מחבר/ת:
שרון גלזר
מה היתרונות על V רגיל?
כמה עולה?
יצרנים מומלצים?
כולם פה מסכימים שעדיף V רגיל על בלם דיסק לא הידראולי?
:eek:
חזרה לפורום