הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2007 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון גלזר עם תוכן  מה זה V הידראולי ?
נושא: מה זה V הידראולי ? תאריך: 8/1/2007 8:31:00 PM
מחבר/ת: שרון גלזר

מה היתרונות על V רגיל?

כמה עולה?

יצרנים מומלצים?

כולם פה מסכימים שעדיף V רגיל על בלם דיסק לא הידראולי?

:eek:




חזרה לפורום