טקסט הודעת פורום
8/1/2007 11:19:00 PM
Moti Khodjaev
שדרוג הילוכים
נושא:
שדרוג הילוכים
תאריך:
8/1/2007 11:19:00 PM
מחבר/ת:
Moti Khodjaev
איזה מערכת הילוכים יש ברשותך כיום?
איזו חברה,כמה הילוכים?
חזרה לפורום