הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2007 1:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  בדיוק לפני יומיים קניתי חולצה שם ב-190 (50%)
נושא: בדיוק לפני יומיים קניתי חולצה שם ב-190 (50%) תאריך: 8/2/2007 1:56:00 AM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

גם יפה מאוד וגם איכותית, 10 דקות ואתה יבש. :)

לגבי כפפות, אני לא יודע לגבי האיכות של דגמים ספציפיים אבל אני מניח שכל מה שנוח ובא עם הגנה נאותה יספיק.

הייתי הולך על מכנסי DH של פוקס או TLD אבל זה רק אני, יש ל-Mace מבחר נחמד של מכנסי 3\4 לאקסטרים, אפשר גם את זה למצוא בסקוט חשמונאים.


חזרה לפורום