נושא: הפוך גוטה הפוך תאריך: 8/2/2007 8:44:00 AM
מחבר/ת: חיים d3
אתה צודק בהכל מלבד זה שכאשר מפדלים בעצם "סוגרים" את הפדל ,נשמע הגיוני לא ? עוד משהוא אם שוכחים באיזה פדל הברגה הפוכה ולאיזה כיוון פותחים , אז זהו שיש כלל/טיפ שאומר, שכאשר הפדל מופנה קדימה ,ז"א בסמוך לגלגל הקידמי ,כדי לפתוח אותו צריך עם מפתח 15ממ לדחוף עם הידית כלפי מעלה , עובד תמיד, בהצלחה .
|