הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2007 9:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אז למה הפדל לא נפתח
נושא: אז למה הפדל לא נפתח תאריך: 8/2/2007 9:27:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר



כי ההפדל מסובב את הג´ולים של המייסב.
הוא לא מסובב את הציר ישירות. הג´ולים בעצם יוצרים סיבוב הפוך.

ציירתי לך את זה




חזרה לפורום