טקסט הודעת פורום
8/2/2007 9:27:00 AM
דרור סופר
אז למה הפדל לא נפתח
נושא:
אז למה הפדל לא נפתח
תאריך:
8/2/2007 9:27:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
כי ההפדל מסובב את הג´ולים של המייסב.
הוא לא מסובב את הציר ישירות. הג´ולים בעצם יוצרים סיבוב הפוך.
ציירתי לך את זה
חזרה לפורום