נושא: V הידראולי מאחד את החסרונות של V ודיסק תאריך: 8/2/2007 9:58:00 AM
מחבר/ת: שמוליק טל
מורכב ומסובך לתחזוקה לפחות כמו בלם דיסק, כולל את כל החסרונות של בלם V וללא שום יתרון של בלם דיסק. זאת הסיבה שלא רואים בכלל בלמים כאלה.
נראה לי שזה היה שלב באבולוציה מבלם חישוק לדיסק. כמו באבולוציה, תכנון לא מוצלח לא שורד.
|