הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2007 9:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק טל עם תוכן  V הידראולי מאחד את החסרונות של V ודיסק
נושא: V הידראולי מאחד את החסרונות של V ודיסק תאריך: 8/2/2007 9:58:00 AM
מחבר/ת: שמוליק טל

מורכב ומסובך לתחזוקה לפחות כמו בלם דיסק, כולל את כל החסרונות של בלם V וללא שום יתרון של בלם דיסק.
זאת הסיבה שלא רואים בכלל בלמים כאלה.

נראה לי שזה היה שלב באבולוציה מבלם חישוק לדיסק.
כמו באבולוציה, תכנון לא מוצלח לא שורד.


חזרה לפורום