נושא: באיזו רמה אתה רוצה ללמוד? תאריך: 8/2/2007 9:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה ברמת תיקוני שטח (הרכבה וכיוון של בלמים, הילוכים, איפוס חישוקים), אפשר לארגן משהו. אם זה ברמת שיפוץ בולמים, פירוק והרכבת מיסבים, בניית גלגלים וכאלה, עדיף למצוא אנשי מקצוע - ולא כל מי שעובד בחנות אופניים הוא איש מקצוע.... לדעתי יש מדי פעם סדנאות, אבל מדובר במכונאות שטח. נראה לי שהדרך היחידה היא להכנס לעבודה כשוליה של מכונאי טוב, וללמוד ממנו בדרך הקשה...
כשתהיה לך תשובה, חלוק איתנו.
בהצלחה
|