טקסט הודעת פורום
8/3/2007 12:30:00 PM
בניה יצחקי
אני מניח שזו הדרך הכי טובה
נושא:
אני מניח שזו הדרך הכי טובה
תאריך:
8/3/2007 12:30:00 PM
מחבר/ת:
בניה יצחקי
אבל אני רוצה להזמין מחוץ לארץ ואני רוצה לדעת מה מומלץ...
חזרה לפורום