נושא: כאבי צוואר תאריך: 8/3/2007 1:27:00 PM
מחבר/ת: מקס הזועם
שלום. אני רוכב אופני הרים על הכביש למטרת כושר גופני. יש לי כאבי צוואר איומים כבר בערך חצי שנה.. ברור לי שזה מהנסיעות הרבות ומנח גוף לא נכון. איך שלא ניסיתי לסובב את ההגה עדיין כואב. עכשיו החלטתי לעשות הפסקה מרכיבה בכלל בתקווה שיעברו הכאבים, לצערי כבר שלושה חודשים !! וכלום , עדיין כואב. חשבתי להחליף אופניים לאופני כביש...בבקשה עזרה.. :(( :(( :((
תודה. :rating:
|