טקסט הודעת פורום
8/3/2007 4:11:00 PM
אריאל הרים
לדעתי SPD יעשו את העבודה
נושא:
לדעתי SPD יעשו את העבודה
תאריך:
8/3/2007 4:11:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
או של שימנו או וולו דגם כמה שיותר פשוט להתחלה... זה יעלה לך בין 50-100 שקלים לפדל משומש.
חזרה לפורום