הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2007 4:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  לדעתי SPD יעשו את העבודה
נושא: לדעתי SPD יעשו את העבודה תאריך: 8/3/2007 4:11:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

או של שימנו או וולו דגם כמה שיותר פשוט להתחלה... זה יעלה לך בין 50-100 שקלים לפדל משומש.


חזרה לפורום