נושא: שימאנו PDM-520 תאריך: 8/3/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
פדל פשוט, אמין, יעיל. אחד המוצלחים ביותר. רבים מתחילים איתו, וכשמגיע הזמן לשדרג קונים 520 חדש.... הוא גם אחד הזולים - אם לא הזול ביותר: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=841 אני עצמי רוכב עם כאלה כבר כמעט שנתיים, ומרוצה מאוד.
אבל....
אם אתה רוכב בשטחים שאינם תמיד נוחים, ונאלץ ללכת לפעמים ("שבילים" הכונה ל-AM?), סביר להניח שתעדיף נעליים פחות נוקשות, שתהינה נוחות גם להליכה. נעליים כאלה נותנות פחות תמיכה לכף הרגל, ולכן יתכן שתעדיף פדל עם מסגרת, שמשפר את התמיכה, כמו זה, למשל: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=690 חבר שרוכב איתי הרבה קנה זוג כזה, ומרוצה. כדאי אולי להדגיש שבניגוד לדעתם של אנשים מסוימים, לא מדובר בפדל דו-שימושי. נכון שיותר נוח לדווש איתו בנעליים שטוחות, אבל אחיזת הפדל בנעל היא עלובה, והרגל עלולה להחליק בקלות.
בהצלחה
|