הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2007 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שימאנו PDM-520
נושא: שימאנו PDM-520 תאריך: 8/3/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

פדל פשוט, אמין, יעיל. אחד המוצלחים ביותר.
רבים מתחילים איתו, וכשמגיע הזמן לשדרג קונים 520 חדש....
הוא גם אחד הזולים - אם לא הזול ביותר:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=841
אני עצמי רוכב עם כאלה כבר כמעט שנתיים, ומרוצה מאוד.

אבל....

אם אתה רוכב בשטחים שאינם תמיד נוחים, ונאלץ ללכת לפעמים ("שבילים" הכונה ל-AM?), סביר להניח שתעדיף נעליים פחות נוקשות, שתהינה נוחות גם להליכה. נעליים כאלה נותנות פחות תמיכה לכף הרגל, ולכן יתכן שתעדיף פדל עם מסגרת, שמשפר את התמיכה, כמו זה, למשל:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=690
חבר שרוכב איתי הרבה קנה זוג כזה, ומרוצה.
כדאי אולי להדגיש שבניגוד לדעתם של אנשים מסוימים, לא מדובר בפדל דו-שימושי. נכון שיותר נוח לדווש איתו בנעליים שטוחות, אבל אחיזת הפדל בנעל היא עלובה, והרגל עלולה להחליק בקלות.

בהצלחה



חזרה לפורום