הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2007 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור חמו עם תוכן  המערכת שברשותי
נושא: המערכת שברשותי  תאריך: 8/4/2007 10:15:00 PM
מחבר/ת: אור חמו

היא שימנו אסרה פשוט שמונה הילוכים
חשבתי על מערכת כמו דאור אל אקס


חזרה לפורום