טקסט הודעת פורום
8/4/2007 10:15:00 PM
אור חמו
המערכת שברשותי
נושא:
המערכת שברשותי
תאריך:
8/4/2007 10:15:00 PM
מחבר/ת:
אור חמו
היא שימנו אסרה פשוט שמונה הילוכים
חשבתי על מערכת כמו דאור אל אקס
חזרה לפורום