הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2007 8:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  הרכבת פדלים
נושא: הרכבת פדלים תאריך: 8/5/2007 8:42:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

הזמנתי פדלי חדשים{שימונו 545 pd}.
האם קשה להרכיב אותם לאופניים ולחבר את הקליפים לנעליים?
האם צריך לכוון את התנגדות השיחרור שלהם?
פעם ראשונה שאני יהיה מחובר , או פשוט ללכת לחנות שירכיבו אותם?



חזרה לפורום