טקסט הודעת פורום
| 8/5/2007 8:42:00 AM |
|
נושא: הרכבת פדלים תאריך: 8/5/2007 8:42:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
הזמנתי פדלי חדשים{שימונו 545 pd}. האם קשה להרכיב אותם לאופניים ולחבר את הקליפים לנעליים? האם צריך לכוון את התנגדות השיחרור שלהם? פעם ראשונה שאני יהיה מחובר , או פשוט ללכת לחנות שירכיבו אותם?
|
חזרה לפורום |
|
|