הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2007 9:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  את הפדלים פשוט לחבר לאופניים
נושא: את הפדלים פשוט לחבר לאופניים תאריך: 8/5/2007 9:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אין שתי אפשרויות.
כשאני קניתי לא התעסקתי עם כיונוני עומס שחרור. פשוט רכבתי.

לגבי קליטים - יותר בעייתי. אצלי זה פשוט במצב המקביל הקדמי ביותר, אבל לכל אחד רגליים שונות מעט, ושמעתי על לא מעט רוכבים שסבלו כאבים שונים ומשונים בגלל מיקום לא נכון של קליט.
אני לא יודע עם הייתי סומך על "סתם" חנות להרכבת הקליטים. צריך מומחה שמכיר ויודע להתאים את מיקום ומצב הקליט למבנה הרגל. אחרת - האינטואיציה שלך טובה לא פחות משל כל אחד אחר, עם שני יתרונות: אתה מכיר את עצמך, ואתה נמצא שם להרגיש עומסים לא רצויים.

בהצלחה


חזרה לפורום