נושא: מצחיק תאריך: 8/5/2007 10:50:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אבל כתבתי תשובה על הבוקר... וכנזכרתי לשלוח, ראיתי שכבר הזמנת, ואפילו קיבלת המלצות להרכבה.
לגבי חיבור בפעמים ראשונות, הנמך מעט את הכסא ובלי לרכב, חבר ונתק כל צד כמה עשרות פעמים כדי שתהיה לך לפחות ההרגשה לפני רכיבה. ואם נראה לך שהחיבור קשיח מידיי, אז שחרר מעט (קליק או שניים) ונסה שוב. בהצלחה.
|