הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2007 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  לגבי ההרכבה
נושא: לגבי ההרכבה תאריך: 8/5/2007 2:49:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

זה די פשוט יש לך על כל פדל L\R בהתאמה.
לגבי העומס הייתי ממליץ לך לרכיבה ראשונה לפתוח בעזרת מפתח אלן
לעומס קל.

התאמת הקליט לרגל: 1. מומלץ בחום להתיעץ עם חנות שיש שם רוכבים ולא סתם מוכרים
רוזן מינצ יכולים לעזור לך טוב.
2. יש נעלים שאין הרבה כיוונים אז פשוט מחברים למעלה או למטה
וזהו(לי יש כאלה) זה עובד יופי :)


חזרה לפורום