נושא: אני חושב שאת השאלה הזו תפנה לבעל מקצוע תאריך: 8/5/2007 5:50:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
מכיוון שעברו 3 חודשים ללא רכיבה ואתה עדיין סובל מכאבים, אולי הבעיה לא ברכיבה. יכול להיות שנגרם נזק שמצריך טיפול. אני ממליץ ללכת לאורטופד לפני שאתה מחליף אופניים. באופני הכביש תנוחת הגוף היא יותר "קשה" לגוף (יותר נוטה קדימה והגוף נמצא נמוך יותר) לכן מעבר לאופניים אחרות לאו דווקא יעזור.
|