נושא: כושר התחלתי תאריך: 8/5/2007 7:20:00 PM
מחבר/ת: מקס הזועם
כושר אוירני (אירובי) צריך לפתח בהדרגה. אני מציע לך קודם להתחיל מאימוני רצף לפחות פעמיים בשבוע ,של לפחות 45 דקות רכיבה כל אימון, בדופק קבוע בין 70-80% מהדופק המירבי. דופק מירבי אתה יכול לחשב לפי הנוסחה : הגיל-220 = דופק מירבי. ולאחר כחודשיים לעבור לאימוני אינטרוולים שונים, שאלה כבר סיפור אחר ומתקדם יותר.. :cool:
|