טקסט הודעת פורום
| 8/5/2007 8:55:00 PM |
|
נושא: מכנאופן טוב בחיפה תאריך: 8/5/2007 8:55:00 PM
מחבר/ת: עידן עמית
אהלן כולם, אני עובר לחיפה בקרוב מאוד עקב התחלת לימודים באוניברסיטה. אני זקוק להמלצה אל מכנאופן טוב ולא יקר במיוחד שיודע לעבוד עם GIANT (יש לי NRS3). תודה מראש, עידן
|
חזרה לפורום |
|
|