נושא: פנצ´רים - פס גומי בעד/נגד תאריך: 8/5/2007 9:05:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי
שלום
יצאנו 4 חבר´ה לרכיבה בשבת (להלן תמונות: http://picasaweb.google.co.uk/omri79/20070804 )
ולמרפה הפלא נפלנו ב 3 פנצ´רים
שזה בערך גמר לנו את כל מלאי הפנימיות שהיו עלנו
אנחנו רוכבים בסיגנון XC ובדר"כ מחזיקים פנימית ספר אחת לכל רוכב
רציתי לדעת יתרונות/חסרונות של פס גומי נגד פנצ´רים
ואם יש לכם טיפים/המלצות שקשורים זה יכול להיות נחמד...
|