הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2007 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי בן-ארי עם תוכן  פנצ´רים - פס גומי בעד/נגד
נושא: פנצ´רים - פס גומי בעד/נגד תאריך: 8/5/2007 9:05:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי

שלום

יצאנו 4 חבר´ה לרכיבה בשבת
(להלן תמונות: http://picasaweb.google.co.uk/omri79/20070804 )

ולמרפה הפלא נפלנו ב 3 פנצ´רים

שזה בערך גמר לנו את כל מלאי הפנימיות שהיו עלנו

אנחנו רוכבים בסיגנון XC ובדר"כ מחזיקים פנימית ספר אחת לכל רוכב

רציתי לדעת יתרונות/חסרונות של פס גומי נגד פנצ´רים

ואם יש לכם טיפים/המלצות שקשורים זה יכול להיות נחמד...



חזרה לפורום