נושא: פסגומי תאריך: 8/6/2007 12:30:00 AM
מחבר/ת: עידן עמית
הי אני רוכב כבר לא מעט זמן ודי הרבה קילומטראז´ עם פסגומי. אני יכול להגיד שזה עזר לי בכמה פעמים. חשוב להדגיש שזה לא מכסה את הצדדים של הצמיג ודווקא שם קוצים אוהבים להכנס. חוצמזה, כמו כל אמצעי הגנה-זה לא כיסוי של 100%. ברכיבות שטח זה גם מוסיף למשקל של הצמיג ויש האומרים כי משפיע על האיזון שלו מול הקרקע. אני אישית ממליץ על פנימית עם ג´יפה בפנים- כל אחת כזאת מחזיקה לי כמה מאות ק"מ בשטח בכיף (כאמור אני גם רוכב XC).
מקווה שעזרתי, עידן
|