הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2007 12:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן עמית עם תוכן  פסגומי
נושא: פסגומי תאריך: 8/6/2007 12:30:00 AM
מחבר/ת: עידן עמית

הי
אני רוכב כבר לא מעט זמן ודי הרבה קילומטראז´ עם פסגומי.
אני יכול להגיד שזה עזר לי בכמה פעמים.
חשוב להדגיש שזה לא מכסה את הצדדים של הצמיג ודווקא שם קוצים אוהבים להכנס.
חוצמזה, כמו כל אמצעי הגנה-זה לא כיסוי של 100%.
ברכיבות שטח זה גם מוסיף למשקל של הצמיג ויש האומרים כי משפיע על האיזון שלו מול הקרקע.
אני אישית ממליץ על פנימית עם ג´יפה בפנים- כל אחת כזאת מחזיקה לי כמה מאות ק"מ בשטח בכיף (כאמור אני גם רוכב XC).

מקווה שעזרתי,
עידן



חזרה לפורום