טקסט הודעת פורום
8/7/2007 8:34:00 AM
זיו קנטור
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
8/7/2007 8:34:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
תודה . כבר לא יכול להמתין בלהמתין שהפדלים יגיעו,ולראות את נסיונותי הראשונות איתם. :eek:
חזרה לפורום