נושא: ובבדיחות הדעת... תאריך: 8/7/2007 1:49:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני לא חושב שדוד הוא שם כזה יפה לרוכבת המעונינת בהצעות רכיבה. האמת, גם התמונה לא משהו...
לא נראה לי שהגדרה כבחורה מספיקה כדי למכור במקרה זה... :p וגם: סקס מוכר אבל סקסיזם לא תמיד... :rolleyes: (ההוכחה בתמונה) :laugh:
|