הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2007 1:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ובבדיחות הדעת...
נושא: ובבדיחות הדעת... תאריך: 8/7/2007 1:49:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני לא חושב שדוד הוא שם כזה יפה לרוכבת המעונינת בהצעות רכיבה.
האמת, גם התמונה לא משהו...

לא נראה לי שהגדרה כבחורה מספיקה כדי למכור במקרה זה... :p
וגם: סקס מוכר אבל סקסיזם לא תמיד... :rolleyes:
(ההוכחה בתמונה) :laugh:


חזרה לפורום