נושא: ברור תאריך: 8/7/2007 2:03:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ברור שזו מחמאה.
בקהילה שרוב חבריה גברים... ברור שעדיף לשים שם של בחורה עם תמונה יפה. יחס מועדף מובטח. ;)
וכדי שלא יהיה ספק... כמו לשים שם של דוגמן ותמונה של דוגמן בשאלה בפורום שרוב הנפשות הפועלות בו הן נשים. יחס מועדף מובטח גם כן :)
|