טקסט הודעת פורום
| 8/7/2007 3:25:00 PM |
|
נושא: אני לא כזה טמבל... תאריך: 8/7/2007 3:25:00 PM
מחבר/ת: סמי רורליך
אני מבין שהאופניים שאני מודד הם לא האופניים שאני אקנה בסופו של דבר... השאלה נוגעת לדגם שאין בכלל בחנות או בארץ למרות שגם דגמים שיש בחנות הן שלדות בלבד ולא אופניים שלמים שאפשר לנסות.
|
חזרה לפורום |
|
|