הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2007 3:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סמי רורליך עם תוכן  אני לא כזה טמבל...
נושא: אני לא כזה טמבל... תאריך: 8/7/2007 3:25:00 PM
מחבר/ת: סמי רורליך

אני מבין שהאופניים שאני מודד הם לא האופניים שאני אקנה בסופו של דבר... השאלה נוגעת לדגם שאין בכלל בחנות או בארץ למרות שגם דגמים שיש בחנות הן שלדות בלבד ולא אופניים שלמים שאפשר לנסות.


חזרה לפורום