טקסט הודעת פורום
| 8/7/2007 5:03:00 PM |
|
נושא: חחחח אז כאילו אתה לא מאמין לי שאני בחורה? תאריך: 8/7/2007 5:03:00 PM
מחבר/ת: Batsheva Bracha
ולדעתי דוקא בקטע של אופניים הקהילה מתחלקת פחות או יותר חצי חצי אני לא הייתי מגדירה כלי רכב יותר נשי מאופניים או במילים אחרות כלי רכב שמתאים יותר לנשים מאופניים:) אז לא להכליל
|
חזרה לפורום |
|
|