נושא: שאלה של חדש בתחום תאריך: 8/7/2007 5:33:00 PM
מחבר/ת: אריאל
שלום לכולם, אני חדש בתחום האופניים. רק לאחרונה התחלתי לרכב, וזו הפעם הראשונה שאני נכנס לפורום. יש משהו שקצת מטריד אותי. מדי פעם אני שומע על רוכבים שחוטפים התקף לב. יש משהו שאפשר לעשות או שצריך לדעת כדי להימנע מהתקף לב? האם כל רוכב נמצא בסכנה? תודה מראש
|