נושא: נקודתית אני מאמין תאריך: 8/7/2007 8:29:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
למרות שכמו שברור לי, ברור לך שכל אחד או אחת יכול להצהיר מה שהוא רוצה ולשים איזו תמונה.
את צודקת לגבי התאמת האופניים לנשים ואם בסביבתך יש שיוויון מספרי בין רוכבים ורוכבות - אז מצויין!
לגבי הכללה - פשוט תעברי על שמות המשתמשים באתרים המובילים. לצערי הרב, אין שיוויון מספרי בין נשים וגברים.
|