נושא: לא כתבת על הג´יפה תאריך: 8/7/2007 10:21:00 PM
מחבר/ת: Oded Nissan
אם אין לכם ג´יפה בגלגלים, לרוץ ולשים. ג´יפה טובה + הרבה אוויר נותנת ביצועים כמעט כמו טיובלס. מניסיון, טיובלס קשה מאוד לפנצ´ר, פנימית עם ג´יפה תתפנצר רק ברכיבה מאוד אגרסיבית וגם זה בדרך כלל רק מסנייק בייט (אם אין מספיק אוויר).
|