הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2007 10:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Oded Nissan עם תוכן  לא כתבת על הג´יפה
נושא: לא כתבת על הג´יפה תאריך: 8/7/2007 10:21:00 PM
מחבר/ת: Oded Nissan

אם אין לכם ג´יפה בגלגלים, לרוץ ולשים. ג´יפה טובה + הרבה אוויר נותנת ביצועים כמעט כמו טיובלס. מניסיון, טיובלס קשה מאוד לפנצ´ר, פנימית עם ג´יפה תתפנצר רק ברכיבה מאוד אגרסיבית וגם זה בדרך כלל רק מסנייק בייט (אם אין מספיק אוויר).


חזרה לפורום