נושא: היינו ג´יפה... :laugh: תאריך: 8/7/2007 11:01:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי
היינו ג´יפה... :laugh:
בעיקרון לחבר אחד שהיה פנצ´ר 1 היה ג´יפה וגם האופנים חדשות
יכול להיות שאם האופנים שכבו הרבה זמן בחנות הפנימית מתיבשת ?
לחבר שהיו 2 פנצ´רים אני חושב שלא היה ג´יפה
תודע על התגובה בכל מיקרה...
|