הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2007 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי בן-ארי עם תוכן  היינו ג´יפה... :laugh:
נושא: היינו ג´יפה... :laugh:  תאריך: 8/7/2007 11:01:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי

היינו ג´יפה... :laugh:

בעיקרון לחבר אחד שהיה פנצ´ר 1 היה ג´יפה וגם האופנים חדשות

יכול להיות שאם האופנים שכבו הרבה זמן בחנות הפנימית מתיבשת ?

לחבר שהיו 2 פנצ´רים אני חושב שלא היה ג´יפה

תודע על התגובה בכל מיקרה...


חזרה לפורום