טקסט הודעת פורום
8/8/2007 9:49:00 AM
דוד אלקלעי
אריאל...
נושא:
אריאל...
תאריך:
8/8/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת:
דוד אלקלעי
יצאה המלצה לא לנסוע לבד, בטח שלא בשטחים ריקים מאדם.
אם אתה נוסע קודם כל זה נחמד יותר לנסוע עם חבר וגם בטוח יותר.
בהצלחה דוד
חזרה לפורום