הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2007 9:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד אלקלעי עם תוכן  אריאל...
נושא: אריאל... תאריך: 8/8/2007 9:49:00 AM
מחבר/ת: דוד אלקלעי

יצאה המלצה לא לנסוע לבד, בטח שלא בשטחים ריקים מאדם.
אם אתה נוסע קודם כל זה נחמד יותר לנסוע עם חבר וגם בטוח יותר.
בהצלחה דוד


חזרה לפורום