הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2007 3:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל ר עם תוכן  תודה רבה על התשובות. עוד שאלה קצרה
נושא: תודה רבה על התשובות. עוד שאלה קצרה  תאריך: 8/8/2007 3:47:00 PM
מחבר/ת: אריאל ר

המליצו לי על מכשיר קטן שאני יכול לקחת איתי לרכיבה, ושבאמצעותו אני יכול לעשות בדיק א.ק.ג. האם זה אותו מכשיר שעושה בדיקת דופק? האם זה אותו דבר?


חזרה לפורום