טקסט הודעת פורום
| 8/8/2007 3:47:00 PM |
|
נושא: תודה רבה על התשובות. עוד שאלה קצרה תאריך: 8/8/2007 3:47:00 PM
מחבר/ת: אריאל ר
המליצו לי על מכשיר קטן שאני יכול לקחת איתי לרכיבה, ושבאמצעותו אני יכול לעשות בדיק א.ק.ג. האם זה אותו מכשיר שעושה בדיקת דופק? האם זה אותו דבר?
|
חזרה לפורום |
|
|