טקסט הודעת פורום
| 8/8/2007 5:28:00 PM |
|
נושא: איך רוכבים נכון? תאריך: 8/8/2007 5:28:00 PM
מחבר/ת: nati
אני מתחיל לרכוב על אופניים בשביל לשמור על כושר עכשיו איך אני צריך לכוון את האופניים מבחינת גובה כיסא-זווית... קידון וכו..... מקווה שתעזרו לי
|
חזרה לפורום |
|
|