הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2007 10:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tom langer עם תוכן  שאלה חשובה
נושא: שאלה חשובה תאריך: 8/8/2007 10:23:00 PM
מחבר/ת: tom langer

יש לי ברקסיק הידראולים LX והברקס הקדמי שלי לא עודב יפה, הוא מרעיש ולא עוצר טוב.
בדקתי את הרפידות והכל בסדר והם לא שחוקות או גמורת...
מה לעשות??? בתודה מראש תם


חזרה לפורום