טקסט הודעת פורום
| 8/8/2007 10:23:00 PM |
|
נושא: שאלה חשובה תאריך: 8/8/2007 10:23:00 PM
מחבר/ת: tom langer
יש לי ברקסיק הידראולים LX והברקס הקדמי שלי לא עודב יפה, הוא מרעיש ולא עוצר טוב. בדקתי את הרפידות והכל בסדר והם לא שחוקות או גמורת... מה לעשות??? בתודה מראש תם
|
חזרה לפורום |
|
|