טקסט הודעת פורום
8/9/2007 2:01:00 AM
דודו דרומי
מבקש חוות דעת על Raleigh Mojave 8.0 2007
נושא:
מבקש חוות דעת על Raleigh Mojave 8.0 2007
תאריך:
8/9/2007 2:01:00 AM
מחבר/ת:
דודו דרומי
בעיקר על ההילוכים : SRAM X-7 מול שימאנו וכן על האופניים עצמם
חזרה לפורום