הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2007 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור זרקה זך עם תוכן  ג´יפה בגלגלים
נושא: ג´יפה בגלגלים תאריך: 8/9/2007 11:54:00 AM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך

אני הייתי ממליץ לך על ג´יפה שלדעתי נותנת פיתרון מעולה למניעת פנצ´רים אבל חשוב מאוד לנפח את הגלגלים בלחץ 40 בערך


חזרה לפורום