טקסט הודעת פורום
8/9/2007 11:54:00 AM
ליאור זרקה זך
ג´יפה בגלגלים
נושא:
ג´יפה בגלגלים
תאריך:
8/9/2007 11:54:00 AM
מחבר/ת:
ליאור זרקה זך
אני הייתי ממליץ לך על ג´יפה שלדעתי נותנת פיתרון מעולה למניעת פנצ´רים אבל חשוב מאוד לנפח את הגלגלים בלחץ 40 בערך
חזרה לפורום