טקסט הודעת פורום
8/9/2007 1:32:00 PM
עמרי בן-ארי
לחץ 40
נושא:
לחץ 40
תאריך:
8/9/2007 1:32:00 PM
מחבר/ת:
עמרי בן-ארי
כשאתה אומר לחץ 40 אתה מתכוון לתחנת דלק ?
כי בשטח עם המשאבה אין לי מושג מה הלחץ (באופן יחסי ל 40)
שיהיה מנופח חזק או להוריד לו קצת....
חזרה לפורום