הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2007 1:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי בן-ארי עם תוכן  לחץ 40
נושא: לחץ 40 תאריך: 8/9/2007 1:32:00 PM
מחבר/ת: עמרי בן-ארי

כשאתה אומר לחץ 40 אתה מתכוון לתחנת דלק ?

כי בשטח עם המשאבה אין לי מושג מה הלחץ (באופן יחסי ל 40)

שיהיה מנופח חזק או להוריד לו קצת....


חזרה לפורום