הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2007 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר א עם תוכן  דיסקים ל 4500
נושא: דיסקים ל 4500 תאריך: 8/9/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: יאיר א

שלום לכולם!
יש לי אופני טרק 4500
מרוצה מהם עד הגג אבל עכשיו אני רוצה להוסיף להם מעצורי דיסקים
אני רוכב XC אבל פשוט הבלימה של האויד לא מספיקה לי...
מה ההמלצה לרוכב המתחיל?
הבנתי שכדאי ללכת על הידראולי??
אם מישהו יכול להסביר לי קצת מה ההבדל ועלויות?

תודה!


חזרה לפורום