נושא: דיסקים ל 4500 תאריך: 8/9/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: יאיר א
שלום לכולם! יש לי אופני טרק 4500 מרוצה מהם עד הגג אבל עכשיו אני רוצה להוסיף להם מעצורי דיסקים אני רוכב XC אבל פשוט הבלימה של האויד לא מספיקה לי... מה ההמלצה לרוכב המתחיל? הבנתי שכדאי ללכת על הידראולי?? אם מישהו יכול להסביר לי קצת מה ההבדל ועלויות?
תודה!
|