הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2007 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  אז ככה ..
נושא: אז ככה ..  תאריך: 8/9/2007 4:25:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

האבדל העיקרי .. זה הרגישות והחוזק.. העוצמה של העצירה.
אבל עדיין יש את החיסרון של ההידראולי שהוא על שמן כמובן .. ואם הולך חלק או משהו כזה זה יותר יקר ומסובך.
אם אתה רוצה אני מוכר מעצורים חדשים ממש .. שיש אותם על האופניים 3 חודשים ..
מעצורים מכאנים (דיסק) של הייס מדגם XM4.
אם אתה מעוניין בעוד פרטים .. או סתם עוד שאלה על נושא הברקסים ..
0546393446-ידין


חזרה לפורום