טקסט הודעת פורום
| 8/9/2007 8:30:00 PM |
|
נושא: חטיפי אנרגיה תאריך: 8/9/2007 8:30:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך
קראתי לא מזמן כתבה בעיתון על חטיפי אנרגיה וגיליתי שרוב חטיפי האנרגיה לא באמת נותנים אנרגיה ועכשיו אני לא יודע מה ליקנות אם למישהו יש המלצה אני אשמח לקבל תודה מראש ליאור
|
חזרה לפורום |
|
|