טקסט הודעת פורום
| 8/10/2007 11:50:00 AM |
|
נושא: החוק תאריך: 8/10/2007 11:50:00 AM
מחבר/ת: אור חרוץ
עוד מעט יוצא לאור החוק שאסור לסוע על האופניים בלי קסדה ואני בן 13 ואני לרוב קופץ ומשתולל בעיר אז כדי לקנות קסדת פול פייס או קסדה רגילה של חצי ראש? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|