נושא: אופניים שעומדים בחוץ תאריך: 8/10/2007 5:44:00 PM
מחבר/ת: אלכס ליסון
בשעה טובה, קניתי אופניים חדשים.
המקום היחיד בו אני יכול לשים אותם הוא מרפסת פתוחה...
כיסיתי את האופניים בשתי שכבות: סדין גדול שחוסם את קרני השמש. מעל הסדין, שמתי כיסוי ניילון שאמור להגן על האופניים מפני נוזלים/טל וכו...
אני גר ליד ירושלים אז אין לחות מטורפת בקיץ, אבל בכל אופן אני קצת דואג (שלא לדבר על החורף - לא יודע מה אעשה).
האם למישהו יש הצעה איך נכון להחזיק את האופניים בחוץ (גם קיץ וגם חורף). הבנתי שיש כיסוי מיוחד לאופניים שאפשר לקנות - האם הוא שווה משהו?
אשמח אם מישהו שהאופניים שלו נמצאים באותם תנאים פחות או יותר יכתוב האם זה עשה לו בעיות.
תודה, אלכס.
|