הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2007 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס ליסון עם תוכן  אופניים שעומדים בחוץ
נושא: אופניים שעומדים בחוץ תאריך: 8/10/2007 5:44:00 PM
מחבר/ת: אלכס ליסון

בשעה טובה, קניתי אופניים חדשים.

המקום היחיד בו אני יכול לשים אותם הוא מרפסת פתוחה...

כיסיתי את האופניים בשתי שכבות: סדין גדול שחוסם את קרני השמש. מעל הסדין, שמתי כיסוי ניילון שאמור להגן על האופניים מפני נוזלים/טל וכו...

אני גר ליד ירושלים אז אין לחות מטורפת בקיץ, אבל בכל אופן אני קצת דואג (שלא לדבר על החורף - לא יודע מה אעשה).

האם למישהו יש הצעה איך נכון להחזיק את האופניים בחוץ (גם קיץ וגם חורף).
הבנתי שיש כיסוי מיוחד לאופניים שאפשר לקנות - האם הוא שווה משהו?

אשמח אם מישהו שהאופניים שלו נמצאים באותם תנאים פחות או יותר יכתוב האם זה עשה לו בעיות.

תודה,
אלכס.


חזרה לפורום