הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 12:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Khodjaev עם תוכן  אופניים
נושא: אופניים תאריך: 8/11/2007 12:34:00 AM
מחבר/ת: Moti Khodjaev

טוב אז ככה...אני לא רוצה לצער אותך אבל בתור ירושלמי עד לפני 3 שנים אני יכול להגיד לך שבחורף לא ממש משנה במה תכסה את האופניים, הלחות תחדור בכל זאת.
הפתרון הכי טוב שמצאתי בזמני היה כיסוי אופנוע ישן שהיה ברשותי.
תשיג כיסוי ניילון או ברזנט ותדאג לשמור על החלקים המכניים משומנים במיוחד בחורף.
זה צריך להספיק.

בהצלחה


חזרה לפורום