נושא: אופניים תאריך: 8/11/2007 12:34:00 AM
מחבר/ת: Moti Khodjaev
טוב אז ככה...אני לא רוצה לצער אותך אבל בתור ירושלמי עד לפני 3 שנים אני יכול להגיד לך שבחורף לא ממש משנה במה תכסה את האופניים, הלחות תחדור בכל זאת. הפתרון הכי טוב שמצאתי בזמני היה כיסוי אופנוע ישן שהיה ברשותי. תשיג כיסוי ניילון או ברזנט ותדאג לשמור על החלקים המכניים משומנים במיוחד בחורף. זה צריך להספיק.
בהצלחה
|