הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 1:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס ליסון עם תוכן  אופניים שעומדים בחוץ
נושא: אופניים שעומדים בחוץ תאריך: 8/11/2007 1:36:00 AM
מחבר/ת: אלכס ליסון

מוטי, תודה רבה על התגובה.

מה עם הקיץ? יש מה לעשות?

נניח שאני משמן את החלקים המכניים... אבל יכול להיות נזק לשלדה?

אלכס.


חזרה לפורום