טקסט הודעת פורום
8/11/2007 1:36:00 AM
אלכס ליסון
אופניים שעומדים בחוץ
נושא:
אופניים שעומדים בחוץ
תאריך:
8/11/2007 1:36:00 AM
מחבר/ת:
אלכס ליסון
מוטי, תודה רבה על התגובה.
מה עם הקיץ? יש מה לעשות?
נניח שאני משמן את החלקים המכניים... אבל יכול להיות נזק לשלדה?
אלכס.
חזרה לפורום