הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2007 9:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון עם תוכן  אני עומד לירכוש את אופני ה"מותג" הראשונות שלי !!!!
נושא: אני עומד לירכוש את אופני ה"מותג" הראשונות שלי !!!! תאריך: 8/11/2007 9:43:00 AM
מחבר/ת: אלון

מה דעתכם על האופנים האלה בתור כתור כניסה http://pedalim.co.il/sg_product~690565~65~199.htm#

טוב???????? :o


חזרה לפורום