טקסט הודעת פורום
| 8/11/2007 9:43:00 AM |
|
נושא: אני עומד לירכוש את אופני ה"מותג" הראשונות שלי !!!! תאריך: 8/11/2007 9:43:00 AM
מחבר/ת: אלון
מה דעתכם על האופנים האלה בתור כתור כניסה http://pedalim.co.il/sg_product~690565~65~199.htm#
טוב???????? :o
|
חזרה לפורום |
|
|