נושא: אימון ועלייה במשקל תאריך: 8/11/2007 11:45:00 AM
מחבר/ת: רועי
שלום רב ותודה על הפורום המאלף,
אני בן 35. בעבר שחיתי 5 פעמים בשבוע באופן קבוע (באופן חובבני כ-3 ק"מ באימון). לאחר מכן הפסקתי לכ-3 שנים (טיול בחו"ל) וממש לפני כ-4 חודשים חזרתי במשנה מרץ לשחייה. אני משתדל להגיע 4 פעמים בשבוע וכמו כן גם עושה ספינינג ויוגה. כשעליתי על המשקל ראיתי שעליתי 3 ק"ג מאז הפעם הקודמת שנשקלתי (מ-64 ק"ג ל-67 גובהי 1.70 מטר). יש לציין שמאוד התחזקתי בידיים ובחזה, לא תחלתי לאכול באופן מופרז (אני משתדל לשמור ולאכול בריא) וזו העלייה הראשונה שלי במשקל מזה יותר מ-10 שנים.
האם השחייה והעובדה שהתחלתי להתאמן גרמה לעלייה במשקל? מה כדאי לעשות כדי לשמור על משקל יציב? האם זה "נורמאלי"?
בתודה מראש, רועי
|