טקסט הודעת פורום
| 8/11/2007 5:52:00 PM |
|
נושא: קסדה מלאה תאריך: 8/11/2007 5:52:00 PM
מחבר/ת: חן כהן
מציע לך לבשאול מישהו שרוכב עם כזו אם הוא לא מתבשל התוכה ואולי אפילו להשאיל ממנו לרכיבה קצרה, הקסדה אמנם חשובה להגנה אבל אם היא חמה מידי היא תגרום להתייבשות!!!
|
חזרה לפורום |
|
|